gru 05 2003 Kolejna noteczka
Komentarze: 1

To ja poraz kolejny:)

Szablon na blogusiu bedzie sie teraz czesto zmieniał ponieważ robie szabloniki na stronkę i bede tutaj je wypróbowywać:)

W końcu  po to ten blog został załozony:)

I teraz zawiadamiam co pisało juz na stronce , że dzis do godziny 23 zbieram zyczenia Mikołajkowe dla Marysi:)

Życzonka nadsyłajcie na maila webmaster_marysia@interia.pl

Pozdrawiam

Ania :)

webmaster_marysia : :
Seraphiel
05 grudnia 2003, 22:53
Młuchachachachacha... śmieje sie obsesyjnie bo powolutku wpadam w histerię. Zreszta u mnie to normalne. Bardzo fajny pomysł z zalozeniem tego bloga... no i szablonik jest sliczniutki *^^* Ja tez kcem taki!! Kyaaaaaaaaaa!! Ai awa awaaaaaaaaaaaa!! Sore wa himitsu desu! :P

Dodaj nowy komentarz